راهبرد مشارکت

راهبرد مشارکت تارنما سیستان و بلوچستان

1. کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه "رسیدگی به شکایات" و سامانه "پیشنهادات و انتقادات" که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.

2. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه "ملاقات و ارتباط با مدیران ارشد شرکت" که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌شده است، درخواستهای خود را مطرح نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.

3. شهروندان می توانند از طریق منو "تماس با ما" / "اطلاعات تماس با شرکت"، شماره موبایل، شماره تلفن، پست الکترونیکی مدیران و مسئولان ارشد شرکت دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمایند

4. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه "نظرسنجی خدمات" و "نظرسنجی سایت" که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی شرکت قرار داده‌ شده است نظرات خود را به شرکت ارسال نمایند.همچنین از طریق "میزخدمت الکترونیک" نیز می توانند جهت هر یک از خدمات در نظرسنجی هر خدمت شرکت نمایند

تاریخ به روزرسانی:
1400/02/26
تعداد بازدید:
615
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان است.
Powered by DorsaPortal